واکسن چهارماهگی هم مث دوماهگی سخته؟😟

۳ پاسخ

تب نداشت دخترم ولی درد و بیقراری داره
تا ببینیم پسرم چی میشه 😮‍💨😮‍💨

برای پسرمن خداروشکر خیلی بهتر بود اصلا تب نکرد سبک بود
اما شش ماهگی اصلل خوب نبود بهوونه تتببب

خداروشکر برای ما خوب بود
انشالله برای شمام سبک میشه

سوال های مرتبط