واکسن چهار ماهگی خیلی سخته

۷ پاسخ

استرس این روز های من

واسه من خیلی سخت بود اگه شوهرم نبود واقعا من نمی تونستم بگیرمش

برای هرکسی متفاوته ، برای کارن متفاوت با دوماهگیش بود ، دوماهگی درد شدید تب کم ، ولی چهارماه برعکس ، تبش خیلی زیاد ولی درد کم ،خدا شیش رو به خیر کنه

از ۲ ماهگی راحت تر بود

نه پسر من اصلان نفهمید مریض و یا بدحال نشد خداروشکر

سخت تر از۲ماهگی بود برای دخترمن

نه زیاد.

سوال های مرتبط

مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان عطرین کوچولو

🥹🎀 مامان عطرین کوچولو 🥹🎀 ۱۲ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی