واکسن چهار ماهگی سخته؟

۱۴ پاسخ

واسه پسر من سخت ترین واکسنش بود

سوال منم هست🥲

من دوماهگی خیلی سخت گذشت

برای بچه خواهر من ۴ ماهگی خیلییی سخت بود
برای همین هرچی به واکسن ۴ ماهگی دخترم نزدیک میشم دلم نمیخواد بزنم

نه از دوماهگی خیلی راحت تره

دختر منم خیلی اذیت شد پا چپشو نمی تونست تکون بده خودم همش گریه می کردم و حال روزشو دیدم🤧انشالله برا بچه شما راحت باشه

من خیلی استرسشو دارم دوماهگی سخت گذشت

عزیزم خانم های گهواره کلا استرس میدن نپرسی بهتره بعضیا الکی گندش میکنن در حالی که چیز انچنانی نیست

واکسن درسته درد هم داره ممکنه تب هم کنن ولی بعضیا یه جوری میگن ادم استرس میگیره

با پرسیدنش فقط استرس میگیری💔💔💔💔💔💔💔💔💔من نگم بهتره

نه راحت تر از ۲ ماهگیه.تب پسر من بیشترینش ۳۷.۵ بود اونم زود اومد پایین

فرزندمن دوماهگی اذیت نشد ولی چهارماهگی همشششش تب

من نزدم

بهتر از دو ماهگیه

خیلیا میگن راحت تر از دوماهگیه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی