واسه من يكم سختتر بود
دخترم استامينوفن رو نيمخورد بالا ميورد
تبش ميرفت بالا مجبور شدم شيافشو بزارم
برای ما۴ماهگیش سختربودبیقراریش بیشتر یکم
نه خداروشکر
برا من یکم بی قراریش بیشتر بود تبم داشت ولی اصلابع ۳۸ نرسید با پاراکیدو پاشویه کنترل میکردم
واسه ما راحتتر از دوماهگی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.