واکسن چهار ماهگی سخته؟؟

۱۱ پاسخ

خیلی سخته برای پسرمن خیلی سخت بود الان هم خوب نشده بعدواکسن اسهال وبی اشتهایی وبی قراری

برای دختر من که خیلی راحت بود

برای من سخت تر از دوماهگی

برا من خیلی سبک تر از دو ماهگی بود
ایشالا برا شما هم همینطور باشه

وای من امروز زدم تا الان کبشدت سخت بود تبشکنترل نشد شیاف زدم 🥲

راحته خیلی

خودش ک نه ولی بعدش عجیب غریب میشن ن میخابن ن میخورن

من خیلی استرس داشتم ولی خداروشکر سنگین نبود
فقط خیلی بیقراری میکرد دخترم
تب نکرد یا پاهاش ورم نکرد

نه زیاد

نسبت ب دوماهگی بله سنگینه

نه برای پسر من که راحت بود برعکس دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی
مامان نازار مامان نازار ۱۵ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی