برای پسرمن واقعا سخت بود
برا پسر من خیلی سبک بود خدا رو شکر
نه عزیزم خداروشکر سخت نبود، اما خب جهش چهارماهگی ممکنه باعث تغییراتی توی رفتارش بشه.
سخته یکم
تب کردنش و شیر نخوردنش
یزدان دو سه ساعت گریه میکرد پاهاش نمیتونست تکون بده بعد دو روز خوب شد
سلام نه عزیزم من بعد از واکسن پارکینگ بهش دادم بعد همش کمپرس یخ استفاده کردم سخت نبود
برامن سخت بود
عزیزم واکسن ۴ماهگی و زدی ؟
برای من سخت نبود فقط یک ساعت پسرم جای واکسن درد میکرد چون کمپرس سرد نذاشتم
ن خداروشکر اصلا اذیت نکرد دختره منو
نه زیادسخت نیست
ن عزیزم امیدت ب خدا
واییییییییییی خدا دقیقا یک ماه دیگه وقت واکسن ۴ ماهگیشه
نه اصلا سنگین نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.