خانوما واکسن چهار ماهگی سخته ؟

۱۳ پاسخ

برای پسرمن واقعا سخت بود

برا پسر من خیلی سبک بود خدا رو شکر

نه عزیزم خداروشکر سخت نبود، اما خب جهش چهارماهگی ممکنه باعث تغییراتی توی رفتارش بشه.

سخته یکم
تب کردنش و شیر نخوردنش
یزدان دو سه ساعت گریه میکرد پاهاش نمیتونست تکون بده بعد دو روز خوب شد

سلام نه عزیزم من بعد از واکسن پارکینگ بهش دادم بعد همش کمپرس یخ استفاده کردم سخت نبود

برامن سخت بود

عزیزم واکسن ۴ماهگی و زدی ؟

برای من سخت نبود فقط یک ساعت پسرم جای واکسن درد میکرد چون کمپرس سرد نذاشتم

ن خداروشکر اصلا اذیت نکرد دختره منو

نه زیادسخت نیست

ن عزیزم امیدت ب خدا

واییییییییییی خدا دقیقا یک ماه دیگه وقت واکسن ۴ ماهگیشه

نه اصلا سنگین نبود

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۶ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۳ ماهگی
مامان پسمل کوچولو مامان پسمل کوچولو ۹ ماهگی