مامانا واکسن چهار ماهگی سخته ؟؟؟

۴ پاسخ

بچه ها متفاوتن دختر من استفراغ داشت

من اذیت نکرد اصلا فقط دومین روز تب کرد اونم استا دادم خوب شد

پسر منی خیلی اذیت شد . تب و لرز کرد. پاش هم خیلی درد داشت. تکون نمی داد اصلا

پسر من یه رونش قلمبه سنگ شده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان هلیا🫀کیمیا💋 مامان هلیا🫀کیمیا💋 ۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی