مامانا واکسن چهار ماهگی سخته؟؟

۶ پاسخ

نسبت به دوماهگی خیلی سبک تره

واسه پسر من نسبت به دو ماهگی خیلی خوب بود
اصلا تب نکرد فقط دو بار درد شدید داشت گریه کرد بعدش کلا خوب بود

ن راحته

نه عزیزم سخت نبود واسه دختر من ولی بدن هر بچه ای فرق داره

به دخترم ۱۱خردادماه زدن هنوزه خوب شیر نمیخوره بی اشتها ضده

خيلييييي سبكه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان هلیا🫀کیمیا💋 مامان هلیا🫀کیمیا💋 ۴ ماهگی
مامان برسا مامان برسا ۸ ماهگی
مامان سوگل مامان سوگل ۶ ماهگی
مامان امیرعباس وآرسین مامان امیرعباس وآرسین ۱۲ ماهگی