واسه جانا اینطور بود ک دوماهگی اصلا ن تب داشت ن بی قراری
ولی چهار ماهگی همش یکم تب میگرد،زود هم میومد پایین
فک کنم مثلا هر ۳ یا ۴ ساعت
بعد اینکه بی قراری تا ۴ ۵ روز داشت
ولی اونطوری ک اذیت کنه و اعصاب خرد کنی باشه نه
به نسبت دو ماهگی خیلی سبکتر بود
بستگی به بچه داره ، ولی اکثر وقتها کنترل میشه تب نگران نباش
من امروز روز چهارم بود ک زدم. نه درد داشت ن تب کرد ب هیچ عنوان همون استا دو روز دادمش و خلاص. فقط موقع زد گریه کرد. منو انقد ترسوندن ک حد نداشت ولی هیچی نشد خیلیم خوب بود
پسرمن اصلا تب نكرد ولي خيلي درد كشيد
اصلا اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.