مامانا واکسن چهار ماهگی خیلی سخته تب میاره..؟

۶ پاسخ

واسه جانا اینطور بود ک دوماهگی اصلا ن تب داشت ن بی قراری
ولی چهار ماهگی همش یکم تب میگرد،زود هم میومد پایین

فک کنم مثلا هر ۳ یا ۴ ساعت

بعد اینکه بی قراری تا ۴ ۵ روز داشت

ولی اونطوری ک اذیت کنه و اعصاب خرد کنی باشه نه

به نسبت دو ماهگی خیلی سبکتر بود

بستگی به بچه داره ، ولی اکثر وقتها کنترل میشه تب نگران نباش

من امروز روز چهارم بود ک زدم. نه درد داشت ن تب کرد ب هیچ عنوان همون استا دو روز دادمش و خلاص. فقط موقع زد گریه کرد. منو انقد ترسوندن ک حد نداشت ولی هیچی نشد خیلیم خوب بود

پسرمن اصلا تب نكرد ولي خيلي درد كشيد

اصلا اصلا

سوال های مرتبط

مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۳ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۵ ماهگی