۷ پاسخ

نه دو ماهگی ب نظرم سخت تر بود

از صبح تا الان دوتا ۶۰ تا اونن به زور و اروم اروم

براپسر من خداروشکر خیلی سبک بود نصف روز دیگه پاراکیدشو قطع کردم چون اصلا تب و اذیت نداشت

نه زیاد تب نمیکنه

دختر من زیاد تب نکرد ولی روز اول خیلی بی قراری کرد قطره هر 4ساعت میدادم بهش و کمپرس سرد گذاشتم روز اول

انشالله دحتر تو اینجوری نباشه اما من زد
دیگ شیر نخورد
رفلاکس داش
۱۰۰۰ برابر شد

نه برا من آسون بود جفتش خداروشکر ی شب فقط تب کرد چند ساعت اونم بهش دارو دادم درست شد

سوال های مرتبط

مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان نورا🌝 مامان نورا🌝 ۴ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی