خانما واکسن چنتاس ؟۲ ماهگی و ۴ ماهگی رو زدیم

۴ پاسخ

۶ ماهگی داره بعد تا یکسالگی نداره دیگه

همش تو کارت واکسنش زده

بعدش میشه ۶-۱۲-۱۸ ماهگی و ۶ سالگی

من هنوز ۴ ماهگی رو نزدم فردا میخوام ببرمش خیلی اذیت میشه ؟

سوال های مرتبط

مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان کنجد🫶🫶 مامان کنجد🫶🫶 ۱۷ ماهگی