سلام خانما
ببخشید واکسن ۴ ماهگی سخته

۵ پاسخ

عالیی بود عالی ،پسرمن فقط موقع تزریق یکم گریه کرد وتمام،وقتیم اومدیم خونه پاهاشو باروسری بستیم که تکون نده،کمپرس سردم گذاشتم اصن اذیت نشد

نه انکار از دوماهگی بهتر بود

من چون به شکم میخوابه برا همین می ترسم

منم وحشت دارم ازواکسن چهارماهگی

خیلی درد میگیره اما مثل دوماهگی سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس مامان گیلاس ۱۳ ماهگی
مامان ویهان🐥💙🐣 مامان ویهان🐥💙🐣 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی