مثل دوماهگیه
اگ دوماهگی بد بود اینم بده
دختر من یکم پای راستش درد گرفت
اما اینقدر بد خواب شده که خدا میدونه ، روانی شدم
رفلاکس هم داره و بد شیر میخوره
کلا بی تاب شده 😓🫠
پسر من ک فقط جیغ و گریه
راحتتراز دوماهگی بود
دوماه بد بود بچم از اول تب داشت چهار ماهگیس خیلی راحت بود حتی بازیم میکرد اصلا تبم نکرد
تب زیاد داشت
اره دختر من تبش تا40 رفت
یکم سخت تر از دوماهگی بود برا من ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.