سلام دوستان
واکسن ۴ ماهگی سخته؟؟؟

۹ پاسخ

مثل دوماهگیه

اگ دوماهگی بد بود اینم بده

دختر من یکم پای راستش درد گرفت
اما اینقدر بد خواب شده که خدا می‌دونه ، روانی شدم
رفلاکس هم داره و بد شیر میخوره
کلا بی تاب شده 😓🫠

پسر من ک فقط جیغ و گریه

راحتتراز دوماهگی بود

دوماه بد بود بچم از اول تب داشت چهار ماهگیس خیلی راحت بود حتی بازیم میکرد اصلا تبم نکرد

تب زیاد داشت

اره دختر من تبش تا40 رفت

یکم سخت تر از دوماهگی بود برا من ک

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی
مامان آیسان🐣💖 مامان آیسان🐣💖 ۱۶ ماهگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۳ ماهگی
مامان محمد حسن 💙 مامان محمد حسن 💙 ۶ ماهگی