دوستان واکسن ۴ ماهگی چجوره؟خیلی سخته؟

۳ پاسخ

برا دختر من از دوماهگی سبکتر بود. درد اینا نداشت تو پاهاش. فقط یکم دمای بدنش میرفت بالا مشکل دیگه ای نداشت

واسه من خداروشکر راحت بود فقط موقع زدن امپول خیلی گریه کرد بعد قنداقش کردم پاراکید دادم سر ساعت کمپرس سرد گرم گذاشتم بخیر گذشت

عزیزم به خودت استرس نده.. اینم دوروزه میگذره.. بهش فکر کنی دست وپات رو گم میکنی

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی