لعنت به واکسن ۴ ماهگی خیلی سخته

۷ پاسخ

من پدرم دراومد تا روز سوم هنوزم مثل قبل نشده بی قراره

واقعا دختر منم توی خواب گریه میکرد

دقیقن ۴ ماهگی خیلی سخ بود

🩷🌈هر عکس فقط ۸۰ تومن 🌈🩷
تخفیف آخر هفته گذاشتم برا هر نوع عکس یا تمی که بخواین کلی نمونه کار و رضایت دارم 🍒🦄
ظرفیت ۱۰ عکس از فرصت استفاده کن 😍👌
@ilamiiiiii آیدی روبیک
@mjkfvddc آیدی تگرام
🌱🧜‍♀ثبت سفارش ۰۹۹۳۱۴۰۰۹۶۰ پیام رسان روبیکا یا تلگرام پیام بزارید🌱🧜‍♀

شیش ماهگی پسر از صبح گریه میکنه

نگووووو ،بچم فردا باید ببرمش 🥲 از دو ماهگی سخت تره ؟ مگه مث هم نیست تزریقشون؟؟

لعنتتتتت

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی
مامان فندوقچه مامان فندوقچه ۱ سالگی
مامان یاسی مامان مامان یاسی مامان ۱۷ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۲ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱۷ ماهگی