لعنت به واکسن ۴ ماهگی

۷ پاسخ

هزار بار

بدتر از دو ماهگی؟؟

من کمپرس سرد نمیزارم
از همون روز اول گرم میزارم تا شب خوب میشه

خیلی بده کی زدی واکسن من بیدارم از ترسم خدای نکرده تبش نره بالا

دهن ادم سرویس میشه یکی دو هفته درگیرش بودم

چراآاا

چراخیلی بده؟

سوال های مرتبط

مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱ سالگی