سلام دوستان واکسن ۴ ماهگی چطوریه

۴ پاسخ

البته بگم من کمپرس و به موقع گذاشتم بعد واکسن فقط زیر دکمه پوشوندم گرم نشه تب کنه استامینوفن هم سر ساعت دادم

روز ا‌ول خیلی بی قراری کرد بعدشم ک هرچی میخوره بالا میاره یکم بهتر شده ولی خوب خوب نشده

بچه ها باهم متفاوت هستن هر کی یه جور تجربه میکنه ، همه میگفتن خیلی سخته فلانه، برا من خیلی راحت بود

عکس های ماه‌گرد درست میکنم کسی خواست پیام بده 🥹😍😍

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی ۵ ماهگی
مامان آیسان🐣💖 مامان آیسان🐣💖 ۱۶ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی