وای وای وای
یکی از بدترین شبای عمرم واکسن ۴ ماهگی بود
مایسای من خیلی اذیت شد
سلام
واسه من پاش خیلی ورم کرد و قرمز شد هنوزم سفته اون قسمت..
3 شب بی قراری و گریه
نمیدونم بخاطر واکسن بود یا دندونش
دختر من امروز زد خداروشکر نسبت به دوماهگی اذیت نشد
سلام عزیزم برا دختر من خوب بود خدارشکر اذیت نشد همون تب رو داشت فقط یکم تا دو روز
آسون گذشت خیلی استرس داشتم اخه ایندفعه مامانم نبود ولی همچی عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.