زیاد سخت نبود
نسبت به دوماهگی سبک تر بود
واس پسر من سبک بود
امممم بد نبود ، دو ماهگی عالی بود اما اینسری بی قراری میکرد بخصوص نصف شبا وسط خواب ، یکمی هم دما بدنش بالا رفته بود ، درکل خیلی سخت نبودش خوب بود … 🫠😬
عالی تب نکرد درد پا هم نداشت
واسه پسر من اصلا سخت نبود عزیزم
منم نگرانم دهم باید بزنه
سبک بود برا پسر من
هیچی اصلا سخت نبود
چندم باید واکسن بچه رو بزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.