تجربتون از واکسن ۴ ماهگی؟؟

۷ پاسخ

من امروز یکیش زدم هفته دیگ پنج گانه میزنم

خیلی بد و سخت 😭😩

سخت بود 🤕

تب بیشتر دردم داشت موقع زدنش

سخت تر از ۲ماهگی بود

روز شنبه ببرم بزنم 🥺

منم استرس دارم اخه خیلی ها میگن سخته و فلان 🥺

سوال های مرتبط

مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۴ ماهگی
مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی