مامانا تجربتون از واکسن چهار ماهگی؟

۴ پاسخ

مشکلی نداشت دخترم

زیاد سخت نبود فقط شب اول یکی از دخترام یکم گریه کرد و اذیت میکرد در کل راحت بود

خیلی بهتر از دوماهگی بود

چیزی نبود

سوال های مرتبط

مامان کـایـرا👧🏻 مامان کـایـرا👧🏻 ۱ سالگی