واکسن چهار ماهگی چطوریه؟

۳ پاسخ

از دوماهگی خیلییییی بهتره

من امروز زدم. فقط اولش یکم گریه کرد خداروشکر تا الان خوب بوده🙏🙏

من دیروز زدم خیلی خوب بود تب و بی قراری نداشت اصلا استامینوفن هر ۴ساعت دادم کمپرس و اینا هم نذاشتم

سوال های مرتبط

مامان محمد حسن 💙 مامان محمد حسن 💙 ۶ ماهگی
مامان عباس مامان عباس ۵ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان پسری🍓🐻 مامان پسری🍓🐻 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی
مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۲ ماهگی