۴ پاسخ

وای بچه منم فردا واکسن داره، میتررررسم😥

از‌دو ماهگی خیلی بهتره

ازدوماهگی بهترگلم

سختیش اینه که تعداد واکسن ها زیاده ، وقتی میخواد بزنه اذیت میشه اما بعدش خوبه

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو مامان شازده کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان jooje مامان jooje ۱۷ ماهگی