وای وای منممممم میدونی حرکاتش خیلی زیاد بود یهویی خیلی کم شده
اره منم دو روز خیلی کم حس میکنم
اره بعضي ووقتا خوبه بعضي وقتا كمه اينقدر هرس ودق ميخورم ميترسم بعد شب ميشه يكم حركت ميكنه راحت ميشم صبح كه شد هيج خبري ازش نيس تا عصر بعد يكم نبض يروز نه كلي حركت ميكنه حتي از حركاتش بعضي وقتا ميترسم
وای منم از دیشب تا الان در حد نبض احساس کردم بند ناف هم یه دور گردنشه نمیدونم چیکار کنم قبلا هم اینطور شده بود یه روزتکوننخورع بعد زیاد تکون بخوره پهلوهام درد میکنه فقط 😞
اره من کم حسش میکنم نمیدونم چرا تا الان خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.