۹ پاسخ

اسهال ک اصلا نداشت
تبشم فقط شب اول بود ک از عصرشروع شد
فردا صبح ساعت ۶ قطع شد

دختر من تا فرداش دمای بدنش بالا میرفت و تا سه روز اسهال بود

واییی من نزدم هنوز چند روزدیگه باید بزنم استرس دارم

اسهال وتب نداشت فقط الان یکماهه دیگ اشتهاش صفر شده

اسهال نشد
تبش هم همون شب اول بود فقط زیادم بالا نمی‌رفت تا ۳۸ میرفت با استا کنترل میشد

نه اسهال نشد تب هم همون روز اول بود که با پاراکید کنترل میشد
خداروشکر برای دخترم سبک بود سختی ش روز اول بود

اون موقع اسهان نشد
فقط 24ساعت اولش خیلی سخت بوذ با هیچ تب بری تبش پایین نمیومد
ولی یک هفته گذشت اسهال شذ، دندوناش چندتا داره باهم در میاد فک کنم از اونه چون هبچ علائم دیگه ای نداره

روز اول یکم داغ شد و پاش درد گرفت

یه روز اسهال سد

سوال های مرتبط

مامان همایون مامان همایون ۲ سالگی