۶ پاسخ

من ۴روز قبل بی بی نشون داد
بدش ازمایش دادم بتام ۲۵بود
۳روز بدش تکرار کردم ۳۰۰بود

مامان کنجد قبل پریودی تست منفی بوده بعد مثبت شده

نه نشون نمیده مال منوکه منفی زد

بهتره صبرکنین تا حداقل یک روز بعد موعد ...

علائمی دارین شما ؟

منم همین سوال و پرسیدم ۵روز مونده میخواستم بی بی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته نهم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من ۱ ماهگی
مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری
مامان رادین👶🏻💙 مامان رادین👶🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کنجدم مامان کنجدم روزهای ابتدایی تولد