۸ پاسخ

منم تقریبا همین قدر مونده خدایا نا امید مون نکن انشاالله همگی این ماه مثبت بشیم آمبن

خیلی زود نیست به نظرت این همه عجله چرا

عه منم هشت روز مونده این تاپیکو سیو کنم هشت روز دیگه ببینم کدومامون حامله شدیم😄

من اوایل خیلی حساس بودم بعد هر رابطه با جلوگیری میرفتم آزمایش خانوما اونقدر یه جوری نکام میکردن آب میشدم اما حالا تا بی بی چک مثبت نیاد نمیرم

منم ۸ روز به موعد
سرگیجه دارم شدید
یکم سردرد
نمیدونم باردارم یا نه

😅😅در هر صورت مراعات کن فعلا

منم ۸ روز مونده فقط!یکم درد تخمدان ها هم یکم ن زیاد

منم ۲۰ بهمن قراره پریود بشم علائم چی داری

سوال های مرتبط

مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری