ایجاننن مبارکه مبارکه
برای ماهم دعا کن گلم😂😂🌷
بیبی منه پنج روز ب موعدم
اره اگه سریع گرفته باشه نشون میده
من هفت رو مونده زدم ی هاله کم رنگ زد
امروز ۴مونده زدم همون هاله هم نبود در صورتی که کل علائم رو دارم از صبح دارم خود خوری میکنم چرا عجله کردم
ویتاساین بزن معمولا زودتر نشون میده اما کلا درستش اینه حداقل زود زودش روز موعودتون بزنین
منم چهار روز مونده زدم هاله انداخت
من دو روز ب موعد زدم منفی شد،بنظرم نزنی بهتره میخوره تو ذوقت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.