۲ پاسخ

از الان جوش ۱۸ ماهگی میزنی

برا پسر بزرگم هیچ واکسن درد و تب نداشت اصلا انگار که نزده اما برا ارشیا خیلی سخت گذشت واکسن اول بعدی ها رو خدا اسون کنه انشاالله بچه با بچه فرق داره در کل واکسن اوکیه 18 ماهگی

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو ۲ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان آترین😍 مامان آترین😍 ۳ ماهگی
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی