دمای بدن نوزاد تا ۳۸ درجه هم طبیعیه تا سه ماه
دمای بدن پسر من ۳۸/۵ هست
نه عزبزم تب از ٣٧/٥ شروع ميشه يعني بلاي اين عدد
۳۷.۳ تا ۳۷.۸ تب ولی نیاز به دکتر نداره بالای ۳۷.۸ باید ببری دکتر
نه ولی بیار پایین بیشتر نشه، لباس خنک تنش کن، بهش شیر بده، دستمال نمدار بذار رو پاهاش
نه عزیزم ،۳۷.۵ به بالا تب محسوب میشه
لباساشو کم کن تبش بالا نیس نترس تب حساب نمیشه
نه عزیزم ۳۷.۵ به بالا تبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.