۳۷.۴تبه؟😭😭😭 توروخدا جواب بدید

۷ پاسخ

دمای بدن نوزاد تا ۳۸ درجه هم طبیعیه تا سه ماه
دمای بدن پسر من ۳۸/۵ هست

نه عزبزم تب از ٣٧/٥ شروع ميشه يعني بلاي اين عدد

۳۷.۳ تا ۳۷.۸ تب ولی نیاز به دکتر نداره بالای ۳۷.۸ باید ببری دکتر

نه ولی بیار پایین بیشتر نشه، لباس خنک تنش کن، بهش شیر بده، دستمال نمدار بذار رو پاهاش

نه عزیزم ،۳۷.۵ به بالا تب محسوب میشه

لباساشو کم کن تبش بالا نیس نترس تب حساب نمیشه

نه عزیزم ۳۷.۵ به بالا تبه

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۱ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان آترین😍 مامان آترین😍 ۳ ماهگی
مامان آیلین💞💞 مامان آیلین💞💞 ۳ ماهگی
مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی