۱ پاسخ

ببین من دو دوره خوردم که روهم میشه چهار ماه
سری اول خیلی بد بود یعنی به شدت عصبیم کرده بود ولی سری بعد اوکی بودم

سوال های مرتبط

مامان موفرفری😎 مامان موفرفری😎 ۱ سالگی