بارداری بدون تهوع نشانه چیست

۱۱ پاسخ

نشانه خوش شانس بودن😂

مگه گوگله😂😂😂نشانه خوشبختی است

نشانه بارداری بدون اذیت😄

منم تهوع ندارم .همه بهم میگن شانس بزرگیه

من اصلا تا الآن تهوع نداشتم همچی هم میخورم انشااله شماهم همینطوری باشی

نشانه پارتی بازی خدا برای شماس
البته من ۶ هفته بودم حالت تهوع نداشتم از ۷ هفته کم کم شروع شد الانم دارم میمیرم

نشونه هیچی،منم حالت تهوع نداشتم

وای😭

نشانه بخت و اقبال بلند😅 ولی اکثرا از هفته ۷ شروع میشه

نشونه خوشبختی

بدون تهوع خوبههه من ک دارم میمیرمممم🥲

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیدرضا مامان امیدرضا هفته هفدهم بارداری
مامان شایان مامان شایان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان روهام مامان روهام ۷ ماهگی
مامان فرناز مامان فرناز ۷ ماهگی