چرا در۴۵روزه گی باید بهداشت بری

۲ پاسخ

برا ما که ۴۵ روزگی نبود یک ماهگی بعدش دوماهگی بود

برای بررسی قد و وزن و دور سر که ببینن رشدش نرمال هست یا نه همین😁

سوال های مرتبط

مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۱۵ ماهگی
مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی