کپسول شیرافزا بهتره یا قطره شیرافزا؟؟؟

۸ پاسخ

مکمل لیدی میل یا ترومام به نظر من بهترع

من هیچی روم اثر نداره داره خشک میشه چون پسرم نمیخوره

برای نوزاد ۲ روزه بیبی لاک خوبه یا آپتامیل

عزیزم قرص دومپریدون ۱۰ هر ۸ ساعت بخور من بعد ۳ ماه شیرم برگشته☺️......التماس دعا🙏

هیچکدوم فایده نداره منم استفاده کردم

کبسول

قرص لاکتاول بگیر که بدنتم خالی نکنه

کپسول

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۳ ماهگی
مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 مامان 𝑹𝒂𝒅𝒎𝒂𝒏 ۷ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی