قرص شیر افزا بهتره یا قطره شیر افزا

۹ پاسخ

یه شیر افزایی هست پودره
اون از قرص و قطره بهتره

من قرص خوردم

من قرص خوردم‌خوب بود

من قرصشو خوردم راضی بودم

من قرص خوردم خوب بود

مایعات و هر چی که توش جو باشه

قرص برامن

قطرشو خوردم خوب بود

قطرش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی
مامان ✨️delin🐥 مامان ✨️delin🐥 ۱۳ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ❤️ماهلین مامان ❤️ماهلین ۱۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی