قطره شیرافزا گل دارو خوبه گرفتم؟؟چه‌ مارکی بهتره

۵ پاسخ

شیرافزا باریج و
لاکتودین شنیدم خوبه
امتحان نکردم

لاکتاول خیلی خوبه

آره عالبه

لاکتاول خریدم روزی دوتا میخوردم شیرم اینقد زیاد شد روز سوم هی باید لباس عوض میکردم
فقط حیف که دیگه بچم نگرفت سینه رو🥲

من لاکتاول خربدم دارم میخورم
شنبدم خیلییی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی