خانم ها قطره شیر افزا خوبه یا قرص شیر افزا؟

۲ پاسخ

لاکتاول بخور هم مکمله برای خودت خوبه هم شیرافزاس

دکتر به من گفت چون رازیانه دارن خوب نیست
گالاکتومید خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۴ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۳ ماهگی
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان 🩵بچه هام🩵 مامان 🩵بچه هام🩵 ۴ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۱ سالگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی