۱ پاسخ

زوده هنوز خیلی زوده برای ایستادن
بعد ۱۸ ماهگی باید نگران اینکه راه میره یا نه بشی

سوال های مرتبط

مامان کوروش و تودلی🤰 مامان کوروش و تودلی🤰 هفته سی‌وسوم بارداری