خانماکسی به بچش دمیترون داده

۴ پاسخ

منم دادم همین چند روز پیش

من دارم میدم بخاطر استفراغش

ضد حالت تهوع هست

نه تو این سن بده بعد اگه میخوای بدی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پناه🧚❤️ مامان پناه🧚❤️ ۲ سالگی
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان 🧒🏼❤️ مامان 🧒🏼❤️ ۳ سالگی