کسی داده به بچش؟ برا اشتها

تصویر
۱۳ پاسخ

اره من دارم میدم خیلی خوبه

من سانستول میدم خوبه لیکو زینک دادم اثری نداشت

اره ب دخترا دادم خوب بود

من دادم خیلی خوب بود

ب طور کلی زینک باعث افزایش اشتها میشه ولی باید توجه کنی ک باعث یبوست هم میشه و در کنارش بهش آبمیوه و آب کافی بدی

فوق العادس واقعا،

زیر دوسال هم میشه؟؟؟؟؟

اره خیلی خوبه

اره تازه شروع کردم اشتعاش خوب شده

چرت چرت چرت

اره خیلی خوب بود هم تقویتی هم اشتها عالی بود منم راضی بودم

برای پسر من فوق العاده بود

من دادم البته برا تقویت سیستم ایمنی دکتر برا پسرم تجویز کرد اما رو اشتهای پسرم که تاثیری نداشت اصلا

سوال های مرتبط