۵ پاسخ

واسه ما یه ماهی خوب بود اشتهاش بهتر شد واقعا ولی بعدش دیگه تاثیرش کم شد و فایده ای نداشت

من دارم میدم خوبه بنظرم

منم دادم خیلی تاثیری نداشت

خانوما گهواره ک خیلی تعریف میکنن اتفاقا منم میخام بخرم ماه دیگه ان شاالله ببرمش پیش دکتر ببینم نیازه یا نه

من تقریبا 6 ماهه دادم هیچ ثاثیری نداشت بنظرم اشتها غذاا ژنتیکی هست

سوال های مرتبط