۶ پاسخ

من ک لنا صبحانه فقط شیرخشک میخوره دیگ هیییچی لب نمیزنه

بهش اپتايت بده

اگر قبل از لیکو زینک اشتهاش بهتر بوده واسه همینه
دختر من حتی مولتی ویتامین جلوی اشتهاش میگیره

عزیزم این پنکیک با موز پختی یا دستور دیگه ایی داره؟

تنها نیستی عزیزم من یک مادریم ۶ماهه درگیر این موضوعم

پسرمنم همینه حتی لاغرشده ازبس نخورده منم عصبی میشم

حتما شیر هنوز میدی

سوال های مرتبط