۵ پاسخ

من میدم دکتر داده تاثیری ندیدم .

من الان ۶ ماهی هست به دخترم میدم
عالیه

من دادم بچم انقدددد پرخاشگر و پر انرژی شددددددد ک نگو

من اعتقادی ب لیکو ندارم سعی کن اشتها آورندی یکمدت بزار توحال خودش، اگ مشکل رفلاکس داره شاید بخاطر همین موضوعه، صبحاناشتا پودر اس امپرازول بده

من سانستول دادم خیلی خوب بود با پدیا بست .

سوال های مرتبط