۳ پاسخ

من تازه شروع کردم .. البته بدون تجویز پزشک. بعد موهاشو کوتاه کردم بیشتر واسه رشد موهاش میدم. اشتهام که اصلا نداره. اصلا . از صبح تا شب چیزی بهش ندم نمیگه من گشنمه که. نمیدونم دیگه تاثیری داشته باشه یا نه

من یک هفته دادم واقعا تاثیر گذار بود

من لیکو زینک میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۱ سالگی
مامان شاهان و آرشان مامان شاهان و آرشان ۲ سالگی
مامان فرفری🐻🐰🧸🌈🪐 مامان فرفری🐻🐰🧸🌈🪐 ۱ سالگی