۸ پاسخ

من🙂۳۱بود ۱۸ هفته

منم ۳۰ و ۲۹ اینا ام سرکلاژم نیستم دکتر گفت خوبه اخه یه کم نگرانم میگم نکنه باید سرکلاژ بشم

من تو انومالی ۳۱ بود
چند روز پیش رفتم سونو شده بود ۳۴

میگم خوب شد که الکی نرفتم سرکلاژ
که بعدش باید بیوفتی روجا

من از ۲۰ هفته ۲۸ سرویکسم😅

من۳۳🥲

من 37م

من 30 بودم ولی سزکلاژم 😅

مننننننن

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان دامون🩵 مامان دامون🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری