۱۱ پاسخ

ببخشید لباسا اضافی پسزت ک لازم نداری میتونی برام بفرستی؟؟؟؟؟
ممنونت میشم
شرمنده

سلام گلم میتونید از دختر عمه همسرتون بپرسید پیش کی عمل پروتز سینه کرده
و ایا راضیه یا نه
ایا جای بخیه مونده یا نه
و چندساله انجام داده

عزیزم درخواست میدی😍❤️

من بردم بهداشت گفت فقط چکاب دندانپزشکی دارن ! چون جهت هارو تشخیص نمیده چشم رو انجام نمیدن !!! حالا نمیدونم الکی گفت یا واقعا اینجوریه

من ک نبردم گفتن مشکلی نداره بچه.بعد گفت توی ۵سالگی انجام مبشه برای پیش دبستانی ولی به احتمال زیاد من شاید بیرون بردمش ی چکاب بشه

به من بهداشت نگفت ببرم

آره مشکلی هم نداشت گفتن سالی یبار بیار

۳ تا ۵ سالگی فرصت هست

بله من بردم

بله هم بینایی هم شنوایی سنجی

نه گفت نداره چهارسالگی داره

سوال های مرتبط