از چندماهگی بچه رو‌تو روروئک‌بزارم؟

۴ پاسخ

من پنج ماهگی میزارم در حد ده دقیقه

سازمان جهانی بهداشت رد کرده چرااصراردارید ب ستون فقرات بچهاتون آسیب جدی واردکنید!!!!!

من از الان میزارم ۴ ماهشه

۷..۸ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان 💚سیدمحمد💚 مامان 💚سیدمحمد💚 ۱۱ ماهگی
مامان حامیم مامان حامیم ۱۴ ماهگی
مامان mahor💗 مامان mahor💗 ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان فرشته
👼 مامان فرشته 👼 ۱۶ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی