خانما من از نوک سینم یچیز سفید اومد
اون چیه؟
آبکی هم نیست

۷ پاسخ

اصلا فشارش ندههههه

چند سال ازدواج کردی عزیزم

فشار نده عزیزم به نظرم میخوای باردار بشی به خاطر اون مال منم اونجوری

خودش میاد یا فشار میدی میاد

بچه نداری؟چن سالته

ازمایش پرولاکتین دادی؟؟؟شاید پرولاکتینت بالاس

سیخ نزن و برو‌دکتر احتمالا پرولاکتینت بالاس

سوال های مرتبط

مامان mehrsam مامان mehrsam هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
ستاره ستاره قصد بارداری