۱۳ پاسخ

مهدی‌یار

هلِیا🥰

یا پناه یا پرنسا

من دلم میخواد بزارم رستا ولی شوهرم میگیره یه جوریه اسمش و بعدا مسخره میکنن بچه رو مگا بده اسمش؟

دختر یا پسر؟
من از انتی تا انومالی فک میکردم دختر دارم ماهورا صداش میکردم
تو انومالی پسر شد و نویان صداش میکنیم😅

من اسم پسرم تیام
اسم دخترمو میخوام بذارم تیارا

بچت پسره یا دختر

نیل و نلین خیلی قشنگن

اقا نیکان

من میخوام بزارم سهیل اسم دخترم سما هست

دخترم النا🩷
پسرمو میذاریم آریا💙

پناه 🫀

دلوین گذاشتم😍

سوال های مرتبط

مامان دلینا گلی 🩷 مامان دلینا گلی 🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی