برا حساسيت فصلى چى خوبه؟

۲ پاسخ

سیتریزین

چه علایمی داره بچتون؟
من پسزم ابریزیش و خس خس
گرفتگی بینی و عطسه 🥲

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۵ ماهگی
مامان مامان ليـان♥ مامان مامان ليـان♥ ۱ سالگی
مامان ❤️ YASIN ❤️ مامان ❤️ YASIN ❤️ ۱۵ ماهگی